Dagen i ära

ska jag äntligen sätta fart o plugga lite geografi och en del svenska. Svenskan har jag faktiskt pluggat lite redan i veckan men geografin har kommit på efterkälken. Det var ju ifs meningen att det skulle ha pluggats lite varje dag men pga jobbet i simhallen vart det ändrade planer.

Det blev heller ingen changling film för mig igårkväll. Jag kollade istället på den där filmen om en mamma och 3 döttrar. Ni vet den mamman lägger i sig den ena dotterns liv allt för mycket.
Den gjorde mig på riktigt gott humör så idag kan jag nog ta o se på den andra filmen det var tänkt att jag skulle se igårkväll.

Kanon! Men nu. Till fronter o hämta hem lite geografi!


SnickSnack

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0