Denna söndag:

jag börjar från början.. Men jag varnar er! det är inte så intressant som det kan´ske först verkar:P

Men iaf. Klockan, nej jag menar mobilen ringer ovanligt högt.. Det är lite komiskt hur länge jag kan sova innan jag inser att det är väckningsdags^^
Så upp far jag trycker på snooze och... går och lägger mig igen. Och som alla mornar så snoozar jag *host*entimma*host*. Men lyckas tillslut komma ner till frukostbordet. Där brorsan har dukat fram yogurt och what! Frosties?! Så onyttig är inte ens jag så jag tar fram startkartongen istället.

Idag var det bestämmt rep kl halv14. Så iväg till simhällen fullpackad med allt man behöver för basspelande.
Vet ni hur pinsamt det är att gå ifrån, eller till simhallen för den delen. Eller pinsamt och pinsamt. Måste bara vara riktigt lustigt att se en tjej gå därifrån med en bas på axeln.. Undrar vad de tänker då. I varje fall äre väl tur att jag inte har en fiolväska istället.

(Ni vet det där skämtet om ett avhugget gevär och en fiolväska?)

Men men bortåt jag gick till skylten med ett stopp vid den berömda resturangen: "Hemköp". För ett inköp av en WASA sandwich, veckorevyn och. Bambam baam PUCKO! Mumma

Sen iväg till skylten bli insläppt av Calle (inte meningen att han ska vara med i den här bilden) men där kom han i bilen som en ängel o släppte in mig i Davids repa. Egentligen hans bil också men idag: Davids repa.
MEn vare nån David där? NÄ.
Mötte honom istället påväg ut när jag var påväg för at hämta min cykel så att jag kunde lämna den till pappa ock få hem den^^. Den har stått på rece ett tag.

Men ja repet drog igång en halvtimma senare än beräknat det blev nått problem med ett jobb =/
Nu sitter ännu en låt lite bättre:) Det var bra kämpat bandmedlemar!

Klockan 14.45 träffade jag Linnèa den gullige vid stationen och vi begav oss iväg till Centrum och träffa de andra tre som skulle med på bion.
New Moon. Började kl 15.30 slutate 17.40 ung. Kanon! De bättre 2timmar och 10 minuert den här veckan.

Och nu vill jag också vara så kär! (Det sa Linnèa, men jag vill det med:P)

Fast inte i Edward. Nej, FY vad jobbigt!

Ingen annan som vill bli offer för en förelskelse? Bli ett offer för mig?

Haha det är lugnt.
Men nu ska jag fortsätta att titta på "bones".

Och det vi alla har väntat på: Allison vann inte:(
Byebey ha en bra söndagsafton!


P.s detta blev ett långt inlägg.. Men att du orkade läsa ända hit!:O Du är värd en kram nästa gång vi ses. Säg bara hej i kommentarsfältet så får du dig en kram så fort vi ses^^
Pusshej!

SnickSnack
Tankar från: Camilla

status till mig som läste hela inlägget :D Hahah ja, om kärlek ändå kunde vara som i den filmen..

2009-11-22 @ 21:14:31
URL: http://sunandstorm.blogg.se/
Tankar från: Martiinaa

Jag läste hela stolt MEn jag vill med se den filmen ;o

2009-11-22 @ 21:23:16
URL: http://tiniich.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0