Det var som 1000an!

Första. Ja det här är nog första ången jag är totallt oförberedd inför alla prov inom en vecka.
Andra. Jag måste trycka hårt på tagenterna för att alla bokstäver ska skrivas ut. Så att ni har med er det om det ibland saknas en bokstav..
Tredje. OJ! så otroligt många besökare! Och kommentarer! En del lite väl onödiga kanske. Men men tackar ni som läser bloggen^^

Och urs. Jag borde plugga geografi. Och svenska. och juste.. en del talienska glosor. Oså.. Matte var det visst med..

Men nu ska jag inte trötta ut er med tråkigt babbel om min tråkiga skolgång. Nu till nått roligare. eller kanske inte vad vet jag.

Men seya later ehm.. äh det får bli alligator..

SnickSnack

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0