En bättre kännsla

Det har börjat kännas bättre med allt gällande skola och fritid.

Nu ska jag bara göra upp ett veckoschema så att jag kan börja med trappa upp träningen.
Det behövs kan jag lova!

Det får bli en början med hemma träning.. vilket är sjukt svårt att bli motiverad inför.

Så är det nån som vill köra nån form av vem har tränat-mest-hemma tävling? eller nått liknande?

Eller jag ska öppna en ny kategori där jag skriver om mina träningar. Inte för er skull. utan för min skull... för då kan jag själv kolla att jag har tränat. ifall jag skulle glömma bort det. O ju mer mappen fylls ju mer får jag ju gjort^^
haha nu tänkte jag påbörja en liten pianolektion.

Ska ju spela i ljungsbroskola så.. det kanske bra att kunna sina saker^^

byebye

SnickSnack

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0