En kopp senare

Och jag är fortfarande trött...
Jag får hoppas på en energikick om 45 min.. Då ska det pluggas här! Förhoppningsvis så börjar kaffet verka och sockret som fanns i chokladen jag proppa i mig. Tänk vad lärarna skulle häpna om de visste vad jag gjorde för skolan!

Visserligen kunnde jag ha pluggat i går när det laddades upp 100bilder till fuji color och senar på väg hem till min brevlåda. MEN! jag var jätte trött. så nu borde jag kunna läsa lite om upplysningen och sammarfatta lite så att det blir lättare att få g imorn på provet. Det är det viktigaste just nu. ATT FÅ G!!!!
Det är ju sannslöst mycket som ska med på provet och jag har knappt jobbat egenom hälften. Bästa steg är sen att börja plugga på samhällen tänkte jag. och historian. Nu jävlar ska det bli trebokstäviga betyg! =MVG. Ett måste! Annars blir det kol till julklapp! Eller inga julklappar alls.

Aja.. Lycka till med era mål!

SnickSnack

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0