Ett ord.

Garvanfall! Det ordet beskriver dagens massage-lektion. Vi fick lära oss idrottsmassage. Ovad kul!..not! Tänker ni säkert då. Men vet ni. Jag har nog aldrig skrattat så mycket som idag. Det såg brutalt ut. Man blev trött av att massera. Det var riktigt jobbigt med andra ord. Och ja det kändes otroligt brutalt när man fick massagen. Men den gjorde ju sitt syfte. Den piggade upp och nog ville man inte ligga kvar på massagebänken efter det där bankandet och knådandet. Iaf inte efter det att benen fått en omgång. O så fick vi lära oss inlindningteknik. "Har vi kommit till fel lektion?" var min tanke när vi satt där mittemot varandra o la tryckförband på fötterna.  Vilken massage.. O så slutade vi tidigare. Men inte tillräkligt sent för att jag skulle hinna med 15.55bussen. men men fick mig en trevlig tupplur på bussen hem iaf. VIlken tur att busschaförerna har börjat berätta är skeda udde är nästa hållplats. Annars hade jag säkert åkt hela vägen till rimforsa.. Eller kanske Kisa!:O nä.. skulle nog inte sovit i 1.5timma men 30 minuter skulle nog säkert gått... så hm.. Sov inte på bussar! Det är mitt råd. o jag ska försöka fökja det så gått jag kan. Bara det att jag nu vet om att de brukar säga när det är skeda udde så det kan nog funka endå.. eller?

Kram!

SnickSnack

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0