hm.. skumt..

Min mage har svällt. Massor har svällt. Har jag börjat bli fet?
Eller har de där pillren och gummipåsarna inte gjort sitt jobb?

Den krånglar lite också.. inte lite heller.
Fan vad läskigt. Men jag tror jag bara blivit fet. Därför träning. NU!
Måste bli snygg till nästa år. om det är Peace & Love som gäller igen. DEt skulle vara kul^^
Väldigt kul faktiskt.

Nån som vil hänga med? Martina? Skulle det låta roligt?

Jaja ska se vad kostnaden ligger på. Kolla biljetterna till interailkorten ock sen snacka loss lite med Linnèa den gullige.

Så nu. till Peace's hemsida! och sj.

SnickSnack
Tankar från: Martiinaaa

Jag hänger mer än gärna på! ^^ :D

2009-11-12 @ 22:21:35
URL: http://tiniich.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0