hur mycket fel kan man ha?

HEj hallå! opponering imorn. hur otroligt är inte det. Men det är en bra övning. Alright!!! MEN jag är helt körd! Uppäten! styckad! ja alla de där orden för att jag antagligen kkommer gå därifrån med sänkt betyg.
Men vet ni. Jag ska fan klara det här! Jag ska ¨gå därifrån o känna att jag har mitt vg ibehåll. jag måste bara räkna ut varför jag tog positiv istället för negativ frihet o va fan jag inte argumentera mer emot det än. om en rullstolsbunden person. FAN! varför kommer man på så här i efterhand hur dålig man faktiskt är.
Nä imorn är det jag som tar tag i att plugga samhäll och historia så att jag kan imponera på proven senare vecka 48..!

Nu ska jag sova. SÅ jag står ut med att bli halshuggen imorn.



SnickSnack

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0