Ibland kjan det vara så lätt att stressa upp sig

2 saker gick inte alls som jag trodde att det skulle gå.

1a tandställningen blir troligtvis inte av. Jag säger inte utan bara troligtvis.

2a opponeringen:

Där satt vi i en u förmad ring där u-ändarna eller vad man ska säga. >u<--de här ändarna.
I toppen av uet alltså. Ja där satt två stolar mitt emot. ungefär förhörsrumsaktigt. 2 och 2 fick vi gå fram och sätta oss och avrätta varandra. MEn en avrättning blev det inte. Det blev diskussion och kritik. I mitt fall i väldigt milt. Jag var helt beredd att bli uppäten totallt och inte kunna försvara mig.
Men oj vad fel jag hade. Och jag hade riktigt ont i magen hela tiden innan det var min tur. O så klämmer den där MArtin ur sig att han har ändrat åsikter utav det jag skrev.
Svamel. Det var det jag skrev. Menb men det gjorde ju bara att mina argument lät bättre^^ Vem ska vi tacka gud? Martin?
Vi tackar båda.

Tack MArtin och Gud för att ni inte gjorde det så svårt för mig.

Jag borde verkligen inte  stressa upp mig sådär för en liten öcning. För det var ju bara det det var så här i efter hand. Men de som gjorde det bäst. Helt klart Linnea och Becca. Gudars skymning vad bra det var!!



O det blev visst fika istället för träning idag. Fyfy! madde!!

SnickSnack

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0