ja det där tog ju inte alls runt 2.5 timmar.

Hade tänkt mig ett strikt schema. Samhällsfrågorna klara på en halvtimma. Det tog ju absolut inte en halvtimma extra. NEEEJDÅÅ!
Så nu blir det en väldans snabbsväng upp till affären som vissa föräldrar ville att jag skulle göra. Och sen hem pch räkna ifatt mig i matten. Det har varit så uttråkande på senaste tiden på genomgångarna att jag helt enkelt inte orkat att ta mig tid till att räkna den där sista kvarten som är kvar utav en timmes mattelektion. Så att räkna ifatt menas inte att jag är dålig på matte. Utan bara att jag inte orkat räkna.
Hoppas ni också har en spännande studiedag!

BTW har kommit på nått revolutionerande. Men det återkommer jag till om några timmar. Först är det massa uppgifter som ska fixas!

SnickSnack

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0