Jag lovade ju.


Halshuggen jag vet.. men nu vare ju bara kläderna som var det viktiga. Och dessutom såk jag ut som Fankernsteins monster i skallen. Eller Einstein kanske.. (många tyska namn där) Men som sagt. Det som ser ut som ett linne är alltså en boddy. Ända ner till vristerna. Och idag med. Kjolen = den är gjord av Moi! Thihi!!
SÅ nu ska jag få bukt på en förskräcklig huvudvärk o sen om en timme eller mindre äre dags för övning på diverse instrument. Rep imorn. Och jag är SÅÅ opepp på spelningen vi ska ha. Trots belöningen på 300kr vi ska få. Lite Happy är man väl. Det är antagligen bara huvudvärken som får mig på nedstämda tankar. Och jag som bestämmt mig för att vara totaloptimist idag.

Men imorn! Imorn är jag det!

                                               ^.^                    <----Istället för huvud..

 


SnickSnack

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0