men åh!

Sitter och kollar på COOLA matrix. och kom heltplötsligt på världens grej att skriva. det var nått riktigt djupt vill jag lova. Men sen så hände det nån snyggt på tv. och då är det väl självklart att man glömmer bort vad man nu tänkte skriva.

Men kom på en rolig tanke:
"Är det ett plan? Är det en helicopter? Är det superman? Nej, det är Neo!"

Förresten. Tycker inte ni också att namnet är lite..ehm..kul? /töntigt.
Men det passar ändå in ifilmen. Den töntigt obeskrivliga filmen som bara är ett måste emellanåt.

Men juste.. Den där reklamen om nya getarhero eller rockband hero kanske det är.. JAG HATAR DEN!!


Blir irriterad av att de börjar till en annan mycket bättre låt. + att jag bara inte står ut med den sketnans låten!
Men nu ska jag sova! jobb och kusiner imorn..
Byebye!

SnickSnack

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0