Min vänstersida, min fina vänstersida!

Sprutan togs idag. Och nu är min vänsterarm så gott som förlamad.
Dagens biverkningar. Först en avdomnad arm, sen ont i nacken som vid matten utvecklades till ogenomlidlig huvudvärk. Det var ingen huvudvärk som exploderade precis utan det blev bara dovt och illamående och suddigt. Det gick över men sen började feber utveckla sig. Det kändes. Helt slö och varm och alla sa att jag var helt röd-flammig. Men det gick över det med tror jag. Jag tycker inte om att ta febertempen så.. Det får bli morgondagens historia.

Men nu kommer kvällens bekymmer. Jag sover alltid på vänster sida. Somnar alltid på vänster sida. Hur sjutton ska det gå inatt? Det kommer bara inte gå! Men jag får väl försöka sova på höger då.
ÅH! Varför tog jag den här sprutan igen?


SnickSnack
Tankar från: Camilla

Hahaha skadeglädje är den enda sanna glädjen xD

2009-11-27 @ 23:36:23
URL: http://sunandstorm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0