Money, money, money!

Biljetten till P&L kostar runt 1500 + biljett till interrail på ca 3000 kr.. + pengar till fick pengar.

Det blir dyrt det här..
Jag måste fan ta och lägga upp en budget tror jag.
Eller så ber jag föräldrarna om lite hjälp med biljetten till p&l och så be3talar jag interrail själv. Det borde de gå med på.

visserligen tror jag ifs att jag har råd med båda grejjerna.. Men det skulle vara kul att ha råd med bio snart med med Linnèa den gullige.


Juste äre nån mer som vill hänga emd på Interrail-resa?
ca 3000kr för valfritt resande under 22 dagar. i mitten av juli.
Fast jag och LdG väljer nog att bara resa mellan 14-18 dagar.

E bestämmelse från mitt håll. Ingen tv förrän kl 20! förutom på söndagar^^ Måste bara se top model och den där doktorserien som går precis innan.

Sen vill jag nämna en liten grej till. Han Mesaia i Comedy Fightclub. Han är ju inte så himlans rolig. Hur sjutton kunde han komma till final?

Men aja. God natt på er allihoppa! Och ha en mysig fredag imorn.


SnickSnack
Tankar från: Camilla

Skriv till mig på msn angående den där skumma resan, verkar kul :D

2009-11-13 @ 14:34:03
URL: http://sundandstorm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0