PANIIK!

Äntligen är svenskan och veckan kan nu tas lite lugnare. Trodde jag. Tror ni inte samh.läraren kommer med nästa skräcksenarium? Vi ska kritisera och tycka till om en annans arbete som vi gjorde om det där det goda samhället. Om ni minns att jag skrivit om det. Inför klassen! Jag ska kommentera Martins arbete. O han gör ju typ aldrig nått utan att få MVG. Och jag måste erkänna. Hans arbete är, så långt jag läst, sketa bra! Och jag håller med på det mesta förrutom på 1-2 punkter. + att jag börjar ändra mig lite om det där med negativ och positiv frihet. Men vet ni.. Jag måste läsa om mitt arbete! Måste verkligen. så att jag inte tappar bort mig. Pinsamt det skulle va.
J-Här tycker du så och så och det tycker jag är fel.
H- Men du tycker ju likadant.
J-aha...

Inför klassen också! KATASTROF! och PANIK!! Det är ju sinnesjukt! Jag kan ju knappt prata inför klassen och då ska man kritisera en av de bästa formulanterna.. Kan det bli värre? Jo juste.. om man för en diskussion om ämnet kan man få mvg. om man bara kritiserar ¨år man knappt g. Och man ska lämna in ett papper där man diskuterar opponentens tankar och så.
KANONKUL! Eller hur?


SnickSnack

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0