personlighet som en glugg mellan tänderna

Var ju hos tandläkarenn igår. Vi diskuterade tandställning och varför jag nu skulle ha det om det blev nödbändigt. Jag har ju även haft ont den senaste tiden i käken. Jätte ont faktiskt så nästa vecka ska jag dit igen och gjuta av tänderna. Men tandställning blir det nu troligtvis inte. kanske bettskena.
Hon sa även att in personlighet verkar vara den där gluggen mellan tänderna.

Så min personlighet. En glugg mellan tänderna och en leverfläck på höften. Fast leverfläcken försvinner snart:)
kulkul!

Men varför ta bort den? jo för den är stor, ful, äklig. och små barn bara älskar att kolla in den och nästan petar på den...

SnickSnack

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0