Rädd för de nära?

Ja jag tror det. För, när jag ska prata inför klassen eller en grupp människor nära mig. När jag ska berätta mina åsikter för de som känner mig lite mer. De blir jag mer närvös för än de jag precis har träffat.
Jag tror att det kan bero på att jag vet hur en del tänker utav de som jag känner men inte de nya. De nya vill jag ge en inblick i hur jag är. Derför skämms jag inte lika mycket. För jag skämms ju inte för den jag är. Men jag blir nevös när det förväntas att jag ska visa mig mer. 
Hm. Jag måste verkligen börja prata mer för folk jag känner om HUR jag känner. Helst utan att bli arg eller börjar gråta.. 
Men det ska nog ej gå för fort. 

Himel varför är man så feg? 

SnickSnack

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0