Så var lovet slut.

Och vad har man gjort? Inte så mycket kul iaf. MEr eller mindre har gått å att vara frukantsvärt trött och otroligt tråkig. Men vad fan. Jag har en snygg lugg. Jag kan en del om medeltiden till svenskan. Jag har bara 20 sidor kvar att läsa i boken. Och imorn börjar en ny dag med nya möjligheter.
Livet kan bara ses från ett ljust sken nu. Eller?

Den här dagen har verkligen bevisat för mig att jag är ensam och singel.
Det börjar med att det första jag ser när jag loggar in på Facebook är en ny relationsstatus på en av mina kompisar; Ej längre singel.
På bussen in till stan glömde jag mp3n och får höra minst ett pars smackande och gulligullande. Blir jävligt avundsjuk först men bara glad för deras skull ändå. DE är iaf lyckliga (får man hoppas) och inte borde jag tycka illa om att några andra är glada för att vara i den andras famn.
Men sen när man är påväg till SKylten för rep med ljungsbro-bandet (= ett tillfälligt band vars enda syfte är att spela på ljungsbro skola) är det ett gulligt litet par (som ser otroligt omaka ut:S) som håller på att ta farväl av varandra. Ja ni kan ju förstå hur det kändes att stå brevid de två när de såg ut att kunna lita av varandra klädernavilken sekund som helst. Själv står man där och beundrar träden på andra sidan.
I bussen blir det inte bättre. Paret har skiljts åt. Men med dagens teknologi så finns det ju en mackapär som heter Mobiltelefon. och ja hn kunde det där medatt prata högt. + att jag trog berdvidhenne..
I bussen fanns ävet ett bögpar. O de vr ju tvärt om homofober, mer som heterofober. Ett utav de mildare citaten (och även det jag hörde bäst): Kolla paret. Vi kör över dem!
Precis ni läste rätt. PARET!!
Sen till rese C, PAR ÖVERALLT! Verkligen ÖVERallt.! Det är ifs slut på lov o de flesta ska hem till sig efter en vecka/helg med sin lover. Men jag började känna en viss paranoia. Min tanke: WOJ! Det är nått pågång idag tror jag.. the day of love! MEN DET ÄR JU INTE FÖRENS 14 FEBRUARI!!!
Och inte nog med det. på bussen hem träffar man sitt ex... med nya tjejen. De har visst snart vart tesammans 1år. Ett helt jävla år. Och jag? Knappt ett ligg på ett år. Slå det! Visst vet jag några som säkertslagit det för länge sen.. mn ja ni fattar poängen. Hoppas jag.
Men det var iaf droppen. Imorn är det M-K som få ta o akta sig! Eller nä inte akta sig snarare tvärt om. Typ säga hej? Eller kanske ge en kram.
Äh! jag vet inte. Är lite trött på detta tråkiga liv just nu.

Men veckan höjdpunkt. MUSE. Helt klart!
Tack för mig!

SnickSnack

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0