Torsdag Morgon

Så inspirerande rubriker jag skriver jämt... Verkligen. Oh om man har tur så är det ju okså om rubriken mina inlägg handlar om:P
Jo ni förstår jag är sån som skriver rubriken först. Sen inlägget. Jag borde verkligen börja göra tvärtom. För i samma veva som jag sitter och funderar på en rybrik så glömmer jag ju bort vad det var jag skule skriva.
Och jag har också som vana att sitta o tänka ut hela inlägg ibland i skolan med. Är det en såkallad yrkesskada?
Aja. Idag bär jag en av mina favoritplagg. Min Body som ser ut som en sån där baracuda, haj-dräkt.
Alltså med långa ben. Och till det  en kjol och en cardigan. Super duper.
Btw Favoritplagg köpt på American Apparel -s.k min favorit affär.
Bild kommer senare. hinner inte nu..


Mycket favorit idag. Men det får det vara för idagens just nu är jag lyckligt ovetande om dagens motgångar. Om det nu blir några. Den värsta kanske är att få sitta o lyssna på en viss persons oändliga utlägg om hur jobbigt det är att vi ska ha körrep på en studiedag. en WTF! KÄFT NÅN GÅNG!!
Nu är det göra sig iordning dags.
Byebye!

SnickSnack

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0