Ullared?

Ojojoj. Har ni sett nått sämre tv-program? jo kanske mammas pojkar.. Men de har iaf en handling o lite drama.. Vilket är det största dramat i Ullared? Jo att den osociale allt-i-allo typen inte riktigt gillar sånt där med konserter.
Eller att en familj shoppade upp 34000kr. FATTAR NI 34000kr!!! Det är ju lite så att man börjar undra vad sjutton folk tänker med. Visst ullared är väl kul att åka till nån gång ibland kanske göra sig av med en 1000lapp vardera... men det blir verkligen inte 34000! Och verkligen inte varje år! herregud! Vilken familjesemester! Pappan gillade det ju inte ens!
Tanken kommer nu. Varför stannade jag kvar i soffan o kollade på det. Men tittar jag lite åt  hööger så ligger en lite gullig katt där. ja det var nog därför jag stannade kvar. busa lite med franz! Det r grejjer det:P nhaha nä men lite underhållande ja det är det allt för den här katten är ju helt crazy. Och nej jag har aldrig sett en katt så högt hoppandes i luften förr.. Syndara att det var svårt att få bild på det:(
Men nu ska jag sova.
GOd natt!

SnickSnack
Tankar från: Martiinaa

34000! Det är ju en kanske två sol och bad semestrar! Lätt hellre det än Ullared

2009-11-11 @ 21:27:58
URL: http://tiniich.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0