Un remark!

Har kommit att tänka på denna tälan om att vara värst.. Jag blir en aningens trött på den. Man hinne knappt säga o vilken tur att jag fick vg på det här provet innan nån annan kommer och kommenterar det och sen lägger till nått i stil med: Ah jagfick ju MVG dårå. Jag skulle typ dött annars. Jag menar. Jag har alltid fått MVG.
Men så kul för dig då!

Eller när man är lite besviken för att man knappt fick ett g på det där provet man kämpade så hårt med.
"mm, men jag pluggade in ens och fick vg" eller så kan det vara ett försök att ändå vara väst o då blir det möjlitvis: "Men det var ju tur du fick g iaf. Jag satt fan uppe aaass länge o bara pluggde. Satt fan hela natten! men fick ändå 3 påäng ifrån g!"
Ohja! det är så synd om dig! Kanske beror dina små mistag på att du SATT uppe hela natten?

Det behöver inte alltid handla om betyg och prov eller äns skolarbete.
På en konsert: Jag: "Åh! Han pekade på mig när han sjöng den sången."
Personen: "mm, men mig tittade han i ögonen"
Som om han inte tittade i mina ögon omhan PEKADE på mig?

Eller:
någon annan: " Jag är ju den ända somtyp gillar 80-talsmusik här. JAg är så trött på rockbanden nu fötiden. De går aldrig upp emot rockbanden från 80-/70-talet."
OH!!! visst du herr "jag är så mycket kullturellare än er" Jag är då absolut inte frälst och uppväxt med alla rockband mamma älskade och vars kärlek till dessa 70/80-tals band har gått i arv till mig"

Nä, Nu får ni för i helvete! (JA, jag svär! Det kanske fastnar i nåns näthinna då) Att vissa borde visa lite mer.. ehm.. Barmhärtighet. eller ja ödmjukhet! Till att de är inte ensamma ellerför den delen bäst i världen när det gäller deras intressen eller framgångar ELLER förluster.
Jag förstår inte denna tävlan.
Det värsta är väl att jag ibland också skryter. Men visst alla skryter. Men för det säger jag inte att jag är den ende. Eller har jag fel? Alla skryter! Det gör vi. Vi måste ju visa oss på nått sätt. Men vi skulle ju kunna dra ner på det där med: " Jag är den enda här som.."
Ni borde vid här laget fatta vad jag är ute efter. Så snälla! För att fler ska orka eller våga säga att de har samma intressen som dig. SLUTA BETEE DIG SOM OM DU VORRE THE ONE AND ONLY!

Fram med ödmjukheter för imorn ska alla! O DÅ MENAR JAG ALLA! Nämna till mins 5 personer nått DOM(!) är bra på. Inte att du har gjort nått bättre än det. Utan nått demhar gjort bra! Ok? Förstått?

Tack för mig!

SnickSnack
Tankar från: Castman-Game It

Sv: jassÅ?:O gick de bra?

2009-11-03 @ 18:59:05
URL: http://castmans.blogg.se/
Tankar från: Castman-Game It

sV: du skrev till mig att du skulle få idah:)

2009-11-03 @ 23:11:22
URL: http://castmans.blogg.se/
Tankar från: Stephanie

- Du är bra på att massera

- Du är bra på att spela bas

- Du är bra på att simma

- Du är bra på att vara söt

- Du är bra på att ha en snygg kropp :D

2009-11-04 @ 19:54:57
URL: http://Http://enclose.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0