Vad skönt det är!

Man kan vakna 8 för att sen börja morgonen med en dusch. Sen kan man spendera en halvtimma framför tv innan det är dags att gå till bussen. Det är toppen att inte ha nått iv.
Så därför funderar jag på att göra som Stephi: Med valbara kurser alltså.. Men jag vet inte.. Jag måste nog ändå välja nått på utökat program för att få med allt jag vill få med allt jag vill läsa. Eller så struntar jag i italienska steg3 Fast jag vet inte.. Det låter kul.
Jag får gå och prata med syo Nån gång i veckan. SKönt med Studiedag imorn! OJA!

Byebye ska smälla imig lite frukost:)


SnickSnack
Tankar från: Camilla

Mja inte helt fel med sovmorgon :D

2009-11-23 @ 10:16:11
URL: http://sunandstorm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0