Vilken trauma!

Åjo. Jag vet exakt hur man gör för att somna om efter att man har tryckt på snooz knappen. Och ja efter 5 gånger går det fortfarande lika bra.. Även fast det bara är 3minuters intervall mellan rigningarna hinner jag drömma många drömmar:P
Men iaf. Det blev att masa sig upp ur sängen 45 min efter det att mobilen började skräna. Och idag kände jag mig inspirerad. Idag ville jag ha nått färglatt och riktigt snyggt. Först tänkte jag mig min blåa kjol till nåot snyggt färgade strumpbyxor/leggins. MEN här kommer det dramatiska: Alla som är av lite tjockare slag låg i min överfulla tvättkorg och alla andra tunna var alla söndriga. Mina favvisar med. De ljusgråa alltså. Så till slut blev det ett par rosa leggins iaf. fast de är en aning trassliga längt ned. Men det syns inte om man korvar ihop det där nere vid vristen.^^ Men iaf. Sen vare den där vanliga jobbiga valet om VILKEN kjol som såg minst för uppklädd för att kunna gå iskolan idag. Hade velat ha min pricka. Den med en fin volang. Men perikofärgat passar inte så bra till mörkt rosa.. så. Det blev jeanskjolen som (skrytvarning!) jag sytt själv i sexan. OJA!! fortfarande en av mina favoriter:D
Btw. Min andra kjol jag snacka om. Den med persikofärgad volangkant.. Den har jag också sytt:) Tror det var i nian.. eller i slutet av 8an. Minns inte.

Men men valet klart o sen fortsatte dagen som vanligt.

Nästa trauma.
Jag har aldrig varit med om nått vidrigare i munväg som jag var idag.
Tandläkarbesök--> Massa röntgenbilder på tänder och handled(!) (<--för att kolla mitt skelett. (ben)  har växt klart elle rnått sånt.) Och en oändliga ogänga bilder på där jag ler och visar mina tänder o ett osmakligt sätt.

Ja det var dagens. ehm. Trauma! 

SnickSnack
Tankar från: lisa lystam

Tja Madde :D

aa jag håller med dej.

Vi måste ses nån gång igen, så kul förra gången. Kram.

2009-11-18 @ 20:18:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0