Whats on your mind?

-I'm fucking tired of this behaviour!

Ja det var vad som kom upp i huvudet när jag såg den fösta meningen på FB. Jag är inte säker än vad jag menar med det. Men det kommer jag nog på efter en stunds filosoferande. Haha kolla! Jag kan stava till det! Men det är det där med att uttala det som jag har lite större problem med..

Dagen jobb:
3 timmar. i simhallen. Lilla jag har varit en hejdundrande på att skriva pass nu. så lilla söta skaran simmare kl 10-11 har det inte enkelt längre. inte resten  utav grupperna heller för den delen. Men den största gruppen ska man inte vara snäll åt. De är bara jobbiga o simmar en 50a på mer en 1 minut. Vilket sölkorvsfart! De borde klara det på ca 37.5 sekunder har jag pappa räknat ut. Eftersom att ingen utav dem är 1 m långa så borde de simma lite mer än 1m/s. Japp.

Om ni inte riktigt fattar vad jag snackar om eller är nybörjare på den här bloggen o mina tankar: Jag jobbar i simhallen och är nuförtiden en förredetta simmare som har förälskat mig i slapphet. Och makten man har när man är ledare i simhallen.

 Dagens värsta:
Jobbet sluta kl 13. närmsta bussen gick 11.53 och nästa... Of'cours fucking jävla 16.45. Det är hela 3timmar och 45 minuter ingentinggöra tid!!! Så det blev ett inköp på tantiga axelssons där en redigt mysig tröja (som kommer visas officelt imorn pga klädbbrist) Och ett suckande över att prislappen på den där snygga svarta klänning var way too much.. Så en mysig kofta. och en fin liten farsdag-present från lagerhaus. o alltsamman för typ 348 kronor.

Pappa fick sig en sagoövningsrulle. ni vet toapapper att öva sagor på.. Tyckte det passa honom:P Jag är inte så mycket för att köpa slipps till han då han gärna bara gömmer dem i garderopen.

en hammare har han också så.. nått komiskt fåre bli.

Tänkte lägga ut en bild på koftan. men axelssons har nog den sämsta hemsidan. Inga bilder!
så. Ni få hålla utskik efter mig insted.

Nu ska jag ägna mig en halvtimma åt att läsa andras bloggar och sen ge mig in på Martins braiga arbete..
Hoppas inte han har fler klagomål på mitt!!!

Puss och godnatt!
Imorn äre sista veckan med iv. Sen äre sovmorgon till kl 10.40 varannan måndag och de andra til 12. + att det blir ganska tidiga fredagar sedan för min del. wiiiiiooooo!
Its Good to be... just nu iaf.


SnickSnack

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0