AH! jag dör av trisstes och avund för d utan läxor och prov.

Japp det är skit tråkigt. Det ända spännande som har hänt idag var att min tröja, efter lite bus med Franz, är något nerblodad. Katten har tydligen råkat ut för tandköttsinflamation. På båda sidor. Lyckat!
Men dock så är han fortfarande crazy och går lös på mammas blommor och mina fötter.

Snart är det matdags! oja. jag börjar bli lite hungrig trots min otroliga vill-ha kännsla till glass jag hade för 2 timmar sen. Lugn! Jag lyssnade på vad min hjärna och mitt sockerbehov skrek på mig och lydde order. Så nu är visst glasspaketet tomt också! (det var ändå bara lite kvar i ena hörnet av botten, Vem ställde in ett nästan tomt glasspaket?!)

Vad ska mer göras? JO!!! Jag ska läsa ännu ett arbete ifrån svenskan så att jag kan det här nästa fredag!
Men till dess. Lycka till med HalloweenHelgen!

Själv ska jag fira morfar...

SnickSnack

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0