Äntligen slut!

JA! äntligen slut på lidandet! Fast det var inget värre lidande dirket. Mer bara irriterande tröttsamt. Förstår att Samuel kunde somna titt som tätt. För det höll jag med på att göra.
Veckans höjdpunk: BUSFABRIKEN!!
Motivering: För att jag aldrig vart där innan.
Veckans sämsta: Alla dryga barn och insikten i hur otroligt övermogna vi var som barn. Herregud de som jag tog hand om verkade som om de flesta fortfarande lekte med dockor.

Om ni undrar så arbetade jag med -00or och 01or these days. Alltså 9-8åringar som lass hade lite lust att få dem att komma upp lite bättre i simningen.
De dryga barnen 99 och äldre de kanske var lite mer som den klass jag gick i 2an och 3an men resten. REsten var ung som när jag gick nånstans mellan dagis och 2an.
Förstår ni vad jag menar?
Det här är ju toppen! Och gud vad jag hoppas att det fortsätter så att barnen är så barnsliga fram till 10-11 års ålder! För inte tycker jag att de ska behlva bli så vuxna som möjligt så tidigt som i 3an, 2an eller ännu tidigare.

LÄNGE LEVE BARNSLIGHETEN!

Och om ni inte håller med mig får ni ta på er dumstruten och sätta er i skamvrån!



Btw. Det stinker kattbajs i hela huset. FRANZ!!

SnickSnack

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0