Det är aldrig försent.

Hej vad ska ni göra inatt? Kanske föra ett intressant samtal med kudden? Eller kanske dröma er bortom molnen för några timmar? Kanske får en våtdröm? Om kanske vatten..:P Eller en torr dröm? typ öknenXP.

Aja det jag vill komma fram till är att själv ska man sitta o läsa på lite Engelska inför imorn. Nattens syssla. Vilken tur att man inte börjar förren kl 13 imorn!

Men jag tror att jag gör så här.. Jag testar läsa egenom lite granna Sen sover jag till kl 07. eller 06 .. det beror på hur trött jag är imorn. O sen imorn så sitter jag till kl 11 och bara läser engelska. SÅ om ni ser mer en ett inlägg här imorn. Ja då har ni fulla rätt att berätta för mig att så här håller man inte på när man har viktiga uppgifter att utföra!
Men nu måste jag logga ut fr¨n här för min dator beter sig segt. Det här får bli dagens sista inlägg. Där med BASTA!
(det skulle vara skönt!)

SnickSnack

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0