Det börjar lätta upp!

Jag känner att äntligen! Äntligen börjar jag komma nån vart med allt arbete!
Jag är snart klar med första utkastet till historian och imorn blire att titta igenom det o verkligen syna det som en toka!
Så efter ca 3 timmar hårt iproppande utav mariekex och kaffe så har jag alltså snart gjort av med ett jobbigt arbete så sen äre bara att plugga in matte tills provet imorn och senare italienskan till nästa vecka. Sen ks aman också läsa på lite massage. O fixa det där arbetet vi fick i samhällen. och..och.. och...
Ja. precis jag har nog inte kommit frammåt alls! Jag kommer vara helt slut om 2 veckor! Vilken tur då att det helvetet avslutas med att se de här herrarna

O jag längtar som fan!!
Nu ska jag ut på en promenad sen plugga matte!

SnickSnack

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0