Det hjälpte!! :O

Är fortfarande ganska tjurig men ett enda "Du är söt!^^" gjorde mig faktiskt mycket gladare.
Tack Martina!

Bara därför ska börja gå runt och i tid och otid vräka ur mig snälla spontana grejjer. Förhoppningsvis inga saker som lätt kan tolkas till en dålig grej. NEJNEJ! För isåfall bryter jag snart ihop. Kan jag aldrig göra nått rätt?

Aja nu ska jag avreagera mig lite innan jag börjar brusa upp igen med en film Changling. Tror den stavar så.
Nån som har sett den?

Den verkar bra på omslaget. Iaf när det står. en sann historia.
Men men
ciao!


SnickSnack
Tankar från: Martiina

Vsg! Det är mitt jobb att göra dig glad Madde.

2009-10-31 @ 23:00:41
URL: http://tiniich.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0