Fa caldo tempo!

Jo när jag inte har en dator i närheten blir det lätt att jag använder anteckningar på mobilen istället. Här är några apropå rubriken som betyder för övrigt: det är kallt väder:

.Jag hatar kalla äkliga hörlurar!
Och folk på bussen som idag ex. Skit irriterande! (det satt några o filmade.. antingen mig eller personen som satt brevid mig men ändå.. jag kan ha hamnat på den där jävla mobilkameran o det tillåter inte jag.. Men eftersom att jag var så irriterad den dagen orkade jag inte konfrontera dem utan tittade bara lite suckande på dem.)

.Och när jag går här i blåsten och kylan känner jag ett stort hat emot hösten och det nordliga vädret.
(och imorn är det jag som släpar fram vinterjackan!)

.Familjen högljud...
(Jag var på ett möte idag. Det ända jag hörde var när en familj satt i hörnet utav bordet o matade bebisen... "clever" tänkte jag. Men ja hela mötet var lite flumt så ja vad gjorde det att familjen högljudd var där?)

Ja men nu ska jag sova! Ordentligt!
För nu är jag varm efter en kopp te o min att borde somna snart han med.

Natti natt!

<det här är visserligen ett konstigt inlägg efter en hel dag utan att ha skrivit nått. Men jag kommer igen! det lovar jag. Bl.a. läste jag en ganska intressant artikel i extra tidningen på bussen hem. om användningen av smilisar och !-tecken.. ja fundera lite på dess innebörd o berätta sen om jag missbrukar punkter osv. sås ses vi imorn igen. Ok?>

SnickSnack

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0