För mycket.

Det är alldeles förmycket i skolan. Way too much!
Det är så mycket att jag inte ens orkar tänka på det!

Jag blir så trött varenda jävla dag!
Det här går inte! Kan inte alla bara ta o dela upp sina helvetesskithemuppgifter!
Eller så kan de fan ta o stoppa upp det i *Ö***!!
Jag blir så TRÖTTT!

Tänk ifall de jobbar tillsammans. De har säkert börjat sammarbeta för att få många elever att hoppa av gymnasiet så att de får mindre att rätta.
Alla kommer gå in i väggen om de tar uppgifterna på förstort allvar!
Jag är nog inte den enda som sattar på högre betyg än g. Men för det ska man väl inte behöva stressa ihjäl sig?
Jag hinner inte med nått annat.
Jag orkar inte med nått annat.
Jag orkar inte alls med det jag borde.
Och det jag borde göra är VÄÄLDIGT mycket.
O jag tänker inte uttråka er med en uppsatts om vad som ska göras. Men ni kan lita på att det är mycket!

SnickSnack
Tankar från: Maartiina

Jag håller med, jag har inte något liv längre! Jätte jobbigt....men det är väl bara att kämpa på antar jag "/

2009-10-06 @ 18:37:15
URL: http://tiniich.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0