fortfarande studiedag.

Japp nu var man nästan klar med samhällen. Det är bara sista punkten kvar nu. o det är sammanfattning men jag fattade liksom inte riktigt vad jag ska sammanfatta. Men det märker vi snart för förhoppningsvis skriver albin snart ner vad som ska vara med ^^

Men fram till dess. har jag en lugn liten slappar stund. eller så tar jag o läser lite historia.. jo det kan ju tänkas göra också.. men orkar inte.

o så blir jag så trött på att makören när jag skriver flyttar på sig helt plötsligt o så håller man på o skriver någonting som det är meningen att jag ska skriva nån annanstans. O nu hände det igen!!


Jag vet! Jag tar o spelar lite kontrabas :D

SnickSnack

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0