Hade tänkt mig en skön ledig kväll.

Men istället möts jag av två mindreåriga som ska fråga om allt och alla och inte får man vara ifred heller. Men jag hänger inte läpp för det. För det är ju tur att tekniken har kommit så långt att vi har en mängd barnkanaler att bjuda på. Annars skulle den här helgen vara förödande tröttsam.
O så har jag ju min dator. Toppen(Y)
dagen i ära spelade vi äntligen upp våran visa på ensamblen. Så totallt o engagerat och tyst det lät. Stilrent var det ju inte hller. Men vi klarade det^^
Och sen till rocklåtsövningen.. det börjar ta sig:) Men. MEN det är en lång väg kvar innan det blir bra.. Det kan jag lova!

Men nu ska jag med fortdsätta att titta på Mr.bean^^
Ha det götter!

SnickSnack

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0