Hehe. Lugg.

Stog precis och klippte av halva luggen. Ska snart ta o fixa ordning resten.. men vet inte riktig hur den ska se ut..

Tänkte att jag skulle lägga upp lite bilder här.. men tror ni att det går? NEJ! Tänk visa Linneas lugg från Those dancing days och berätta att hon har länge haft en lugg jag funderat på. Och så en bild på Lady Gaga eller Gwen Stephanie för de har/ har haft en lugg som påminner om varandras ganska mycket. Men jag väljer nog att säga att jag tog insperation rån gwen till min lugg. För oj vad hon är SO MUCH COOLER:P
Men egentligen. Lady Gaga har ingen dålig stil. Jag diggar den en aning. Faktiskt! Men jag tycker så mycket bättre om Gwens stil borde jag erkänna. Hade tänk mig nått MArilyn Manroe still... Men nä.. då ser jag ju flrintis ut^XD
Men aja. Jag lägger in en bild när jag fixat mig..

IMORN BÄR DET IVÄG TILL MUSE!!!!!

WUHOO!!

Suck on that...ehm...suckers!  Eller nej vänta... LOOsers!

Och ha en trevlig helg!

SnickSnack

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0