Hur handlar jag Jimmy Choo for H&M?

Hittat på H&M's hemsida:

"H&M lanserar Jimmy Choo for H&M den 14 november. Efterom kollektionen är väldigt eftertraktad räknar vi med att det kommer mycket folk.

Vad gör jag om jag anländer innan butiken öppnat?
Om det är kö, vänligen ställ dig längst bak och vänta på att H&M:s personal kommer och informerar dig om hur du shoppar.

Hur fungerar kösystemet?
De första 160 personerna i kön får ett armband. På armbandet finner du ett specifikt klockslag då du får shoppa på vår utvalda avdelning."...

Mer orkar jag inte skriva. Taha det är ju en hel bruksanvisning för folk om hur man ska gå till väga för att köpa dessa produkter från märket^^
Redigt kul ni! Så om ni har tråkigt... läs på!^^
http://www.hm.com/se/#/jc_preview/


SnickSnack

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0