Idag så blev det jobb av.

Och nu är jag otroligt trött..
Men tänkte ta o komma ifatt lite med basen nu..
Har knappt spelat på en evighet! Jag menar min el-bas nu och inte Kontrabasen. Så att ni är medvetna på det.
Men annars tänkte jag bara säga att jag varit på *Busfabriken idag för första gången. Var där med jobbet^^

Jag jobbar då med barn födda 00-01 den här veckan och de ska få avansera lite i simmning är det tänkt. Så att de blir någet bra av dem.
Det är alltså simning 1.5 timme på morgon, lunch och sen en eftermiddagsaktivitet. Det är svinjobbigt att hålla sig alert och glad med alla ungar. Jag fattar inte deras energie! Den är ju enorm! Tänk om man själv hade sån energie. Då skulle jag inte sitta här med ögonlocken hängandes halft nerför kinderna. Och en mage som säger: "Jag vet inte om du är hungrig nu eller om det är toa du behöver gå på.. Gör såhär gå på toa och sen lägg dig så ska jag säga om det är hunger eller illamående jag känner".
Ja nått sånt är det den säger. För visst jag åt upp det sista ur min godispåse påväg till min cykel. MEn det förbrände jag ganska snabbt med min cykel march uppför Drottninggatan SAMTIDIGT som jag pratade med pappa i telefon. Eller ja iaf halva backen. Och det är inte dåligt!
Så därför innan jag tar tag i basen så gäller det 2x10 benböj för mig. Idag är det ben träning som gäller!




Jag är visst lite hungrig känner jag nu^^


SnickSnack
Tankar från: Maartiina

Nej det är inte på min skola men ända! Rektorn läste det och han hade sagt typ så här " Jag tänkte att det här är förskräckligt, att det kan väl ändå inte vara så här" Nej det är nog bara på hittat?! Vad tänker man med liksom? Nej det behöver du inte göra men tack iaf <3

2009-10-27 @ 19:08:02
URL: http://tiniich.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0