Jag ursäktar dagens ego!

JApp. Idag har jag inte varit nått annat än ego! bara tänkt på mig och vad jag har lyckats med. Och det vill jag be om ursäkt för!!! FÖRLÅT MIG!
Men jag har faktiskt lyssnat! Det har jag! Så tro inte att jag inte har gjort det för det har jag. MEn mina svar kanske var något vidare imponerande heller. Och mina komplimanger sen. Oj! Stackars er som råkat ut för dem idag! Det blev ju fel hela tiden!
Jo, Johanna, Du är smal! Och det har du alltid varit! Du var bara extra snygg idag. O på nått sett ville jag markera det! (Hon var nog den som fick den mest konstiga komplimangen. Men jag meade bara väl(A) )
Och varför denna egoism?
Nja, inte vet jag. Kanske hade en sån dag bara..
Men nu är jag supertrött och orkar inte plugga engelska så det blir panikplugg imorn på håltimmen och efterskolan och sen på morgonen innan provet.^^

MEN SNART LOV, GOTT FOLK!!! Lite underbart va?

SnickSnack

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0