Juste!!

Jag glömde att berätta att jag har fått tid hos en kirurg till att ta bort min levergflärck:D
Den 7 dec. Men det kan bli tidigar eom jag har tur! För skrev in att jag kan hoppa in om det är nån som bokar av sin tid!

JAAA!! mitt nästa år blir utan fulmärket på höften!! MOHAHA!! snart kommer ni se mig dansa naken!
Eller ja kanske inte.. men jag kommer visst få ett ganska stort ärr.. men Ärr? Det har jag ju hur många som helt av så det gör ju inget att ett till kommer till samllingen. Då kan jag ju dra till med en värsting historia om den ock bli mega känd som tjejen som blev spetsad i höften... eller ja, nått liknande.
Men fram till dess.. Ska jag nog ta o träna på och röra på mig så mycket som möjligt för efter att jag tagit bort leverflecken kommer det tydligen inte vara så smart att röra på sig direkt.

Men åh vad glad jag är!!!

Nu ska jag ut på en promenad o rensa tankarna inför mattepluggartimme.
Eller nä det hinner jag ju fan inte!
Ska ju på bio med Hampus ikväll.. Så det blir att sätta igång med matten direkt istället!
Svåra tal! Här kommer jag!!

Hejdå kära läsare. Eller ska jag säga hejdå Camilla?
;)

SnickSnack
Tankar från: Camilla

Haha hejdå Madde! xD

2009-10-08 @ 15:01:09
URL: http://sunandstorm.blogg.se/
Tankar från: Fiski

svar: ja fyfan. jag hoppas det dröjer ett tag till nästa period bara för just nu är jag påväg att bryta ihop av allt man måste göra -_-

2009-10-09 @ 17:33:57
URL: http://technophobia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0