Mätt mage.

Vilken tur att man har en familj som trots deras jobbiga klagan ändå kan få till en god måltid när mansjälv helt skulle kunna äta sig mätt på klementinerna som låg i skålen vid soffan. Så bra inspiration och engagemang hade man till att göra nått att äta själv idag. Men nu är man mätt och belåten och även om det nu var pappa som gjorde proteinbiten (!) så blev det faktist otroligt gott!!
 
Sen har jag också skaffat mig en förkälek till citronte med egengjord honung i :D
Alltså det är inte vi som har samlat in honungen utan några vi känner på gotland:)
Och oj vad gott det ÄR!
Ni borde testa det! OJA!!

Men nu ska jag ta o titta till det lite.. hehe


SnickSnack
Tankar från: Anonym

Sv: tack så jätte mycket,du får reda på hur de går om du följer mig med bloglovin ;)

2009-10-21 @ 19:49:16
URL: http://beloni.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0