Minnet alltså!

..Det är bra men kort!
Hade världens inlägg jag ville skriva om. Men nä! Det är som bortblåst nu. Och man orkar ju inte direkt ha med sig datorn exactly vart man går så.. ni får nöja er med att jag skriver lite smått vad det är jag tror jag ville skriva om.

Jag orkar inte skola imorn.
Jag är supertrött efter att ha haft en snarkandes brevid mig:P (Fast det är lugnt jag lovar Nilla!!!)
Jag såg en supersnygg kille på en film i vanilla sky eller vad den heter.. Fast jag gillade inte hans fåfängdhet.
M-K ska vara "sjuk" imorn. Så vad ska jag ha att titta på imorn då?

Btw.. Höll på att få en sån där "blöttrosa" (som hon i ensam mamma söker-reklamen säger.) *(A)* I fredags. Jag trodde att killar med sån snygg kropp var förbjudet! Men nej då. Dyker upp så där framför ögonen på en bara. Ojdå! tänkte jag o hoppades inte att nån såg att jag glodde.
Men jag vågar prata med han! det är ju ett gott tecken.. eller hur?

Jag menar igemfört med Gråa tröjan.. Jag vågade inte ens säga "OJ" när vi stöttes ihop i stora dörren i skolan!

MEn han verkar lite dömande.. Jag vet inte om jag riktigt gillar det.
+ Att han röker! Och ja det är ett stort -(minus)!


Men se där jag fick ihop mig ett litet inlägg iaf.. o så en bild på det här med

SnickSnack

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0