Nice!!

Sticker till skolan och tänker oj vad kul att få diskutera det man skrivit nu i en vecka:) (faktiskt jag tycker det!)
Men nej, Simon var ju inte där så det var bara att kolla om man hann hem innan kontrabasen o kirurgen. Men nu så ja.. nu önskar man lite grann att man inte hade kontrabaslektionen.. eller kirurg grejen idag.. då hade jag kunnat vara hemma hela 4 timmar:O
Men nu kanske jag kan få lite gjort istället med historian och så menar jag. Det kan ju verkligen behövas så efter kirurgen så ja.. då blire att plugga. A LOT!
Engelskan måste fixas också men jag prioterar historian först faktist..
Engelskan kanske jag kan fixa imorn då.
Och matte måste jag plugga:O
Nä Hoppas HOPPAS att Simon inte kommer imorn heller. För då blire ju lite enklare för mig att plugga imorn :)
Och på fredag med!
Fast då är ju matteprovet.

Aja nu börjar jag bli hungrig byebye!

SnickSnack

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0