O så vare fredag.

Dagen avklarad o vi slapp sv-redovisningen en vecka till^^
Samhällen totallt klar!
Oh! ja jag hade balans-tävling samtidigt som vi snacka om senaste filmen vi såg med massage-killen:D
Ett steg frammåt!!

Men jag måste ha låtit bra dum:

M-K: Går ni båda på folkunga?
J: Öh.. nä min bror är.. (rörelser för att han är mindre)
M-K: jaja, jag menar du och hon. (pekar på elin)
J: Ahaa...

Jag är så smart! och väl tydlig!

Är det en enda själ på den här jorden som fattat mina skämt den här veckan?
Eller 'r det nånsin nån som fattar mina skämt?

Sånglärare: Är det såhär ni ska bygga upp låten?
J: Nej, vi ska pausa mitt i o sen ska Carro från språk sjunga "vem kan segla"   ...

Ja ni kanske förstår vad jag menar? 


O juste ska ut på bio med hampus på torsdag om han fixat gratis biljetterna :D

Byebye!

SnickSnack

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0