såja!

Nu har jag helt själv! förutom en viss liten hjälp av Steffi-Den Snälle som tog bort bilden åt mig :)
Så nu har jag fixat o trixat ett tag.. Det kommer säkert bli en hel del ändringar senare men som sakt.. det är bara för att jag ska bli nöjd med min sida.. Vilket jag sällan blir! så det kommer ta sig en evighet innan jag kanske har ändrat helt.

Men skriv gärna om ni tycker det ser snyggt ut eller om jag ska ändra på nånting!
Alltid bra med feedback!

Kramar  på er. För nu finns det inte mer o skriva!

SnickSnack
Tankar från: Linnea

Fint tycker jag :) ha ngt rosa i headern också kanske, så matchar det nice :P Hehe, men fiiint madde! :D

2009-10-04 @ 19:09:28
URL: http://chokladpralinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0