Varför bryr jag mig?

Jag fan aldrig störr på nån totallt orimligare person än dig?
O jag fattar inte vad fan ditt problem är men fan ta o skjut dig eller nått för nu orkar inte jag mer!
Trodde vi var vänner! Vi kanske va det först men i din lilla naiva värd fick jag visst inte plats!
Nähä! som om jag bryr mig?
Ja, tydligen!
För du sårade fan djupt när du bara totallt ignorerar mig!
Är der för han? Ja, då får du fan ta o skärpa dig!! För så barnslig ör inte ens du!
Är det jag?
Men så säg det då! Säg vad fan det är jag gör för fel! Istället för att bara låtsas som att jag inte har sagt nått.
Ja jag bryr mig. Jag bryr mig nått enormt!
Jag bryr mig om dig och om vännerna runt dig. Som tydligen går ifrån mig med pga dig! Vad är ditt problem? Har jag gjort nått ont om dig? Har jag gått bakom ryggen på dig?  Men det har ju fler gjort och det vet du om men ändå förlåter du dom! Så vad är det fruktansvärda jag nu har gjort?
Är jag tråkig? Är jag det? ÄR jag tråkig, tycker du?
Tillfredställer jag inte dina behöv av humor? Nämen ursäkta mig då! Men du är inte så rolig du heller! Jag skrattar bara med för att inte göra dig sur.
Bara för att jag bryr mig.
Om dig!
Varför jag gör det?
Jag har fan ingen aning! Men jag har ingen lust med det längre.



SnickSnack

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0