20:42 Tv-tittande

O jag är redan trött..
Det blev att titta på trolkarens hemligheter istället för urband legends :( synd för en annan gillade ju det programmet.
Varför byter de bara ut programm sådär utan  att säga nått till mig?

Aja innan blev det förståss Top Model! Vilket faktiskt är kul för att tjejerna bråkar.. så jag ändrar mig nog om vad jag sa förrut om att det bara var en ursäkt.. men nä det är nog lite sanning i det också.

O ja det är alltid roligast att se de gråta för att de får ändra deras utseende.. det visar ju vilken dålig självkännsla de har:O
 Fast jag vet inte hur jag skulle känna om de klippte av allt mitt hår?
Lättad för att slippa borsta håret?

Aja det får jag ta o sova på.
Byebye!

SnickSnack

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0