ÅH!

Nu äre så att idag fick man reda på två saker.

1. På fredag är det praktiskt prov. Vilket betyder plugg för lilla mig på torsdag!
2. Nästa vecka är det konsert och kjolar som är kortare än till knäna är förbjudna. Även om de slutar ca 1 dm övanför :O

nej vänta tre saker. På måndag är det uppspelning av ensamblegrupperna^^
Det ska bli intressant. Med massa visor och sånt.

OHHH!! jag bara längtar till fredag o massagen igen! Dels för att bli av med ett prov (där lät som en mega-pluggis.. men ni förstår mig nog på ett ikke pluggis-vis:D)
Och för att ja.. en del kan nog inte ha missat det..
O det är ju inte många gånger kvar nu så ska man ha en chans så får man väl ligga i lite:P
(Eller ligga lite :P)
Aja. nu ska jag väl återgå på mitt slö-lyssnande på skiva..

O nu missade jag min kakchans! Mamma kom hem :(


byebyePuss

SnickSnack

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0