Då var man igång igen!

Så ska man sätta igång o vara så där megauppdaterad! men jag är snart igång på riktigt igen! det kommer nog ta sig en liten stund:P
men bara kanske.

Från Coldplay konserten

Roligt har jag haft det sen senast iaf!!
Var ju på Coldplay den 22 augusti! TOPPEN TOPPEN var det! riktigt bra band! det måste jag säga!
Träffade trevligt folk där med medans vi stog och vänta på att det skulle börja där bak vid mixerbordet. Hade jätte bra platser till en början.. sen vart det jobbigare.

När vi först kom dit så var det två köer in. Så vi ställde oss där i mitten utav kön. Länge stog vi inte.. ungefär en timma eller nått sånt.

Nästa grej att se fram emot nu är inga mindre än fantastiska MUSE!!!
som för övrigt har släppt ut en ny skiva nyligen!
Jag ska nog ta o köpa den.. snart!
Väldigt snart.

Annars så har det varit en del myskvällar o en o annan fest ett tag:)

Senast förra helgen var det supertrevligt hemma hos nya Linnéa o hennes kompisar var otroligt härliga!! Riktigt roliga att dansa med där till gammla 90/00 låtar!!
Ojoj vad kul det var!

Men tills jag kommer på nått mer att skriva.. Byebye!

SnickSnack

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0