Flera timmar senare..

... o jag har fortfarande inte gjort supermycket på samhällen som var min plan.
Jag är nog sämst ever på det där med att fixa arbeten o plugga o så.

Men min bror grattis till han! Han fick nämligen alla rätt på moppe-testet idag! Fatta! ALLA RÄTT!
Inte ens jag fick det men däremot lyckades jag nästan direkt utan plugg med mitt prov.

Men lite vet jag i samhällen då.
Jag vet ju hur mitt samhälle ska se ut. nu ska man bara få det att låta smart på pappret!

O så längtar jag tills imorn.
2 snyggingar att spana in. *höjda vickande ögonbryn* (o det där fick jag av fiski men var tvungen o skriva så:P)

det jobbiga är väl teori-passet på masagen imorn. SÅ SJUKT SEGT!!!

men nu ska 2 biljetter betalas.
byebey

SnickSnack

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0