Fredag!

Då var det fredag o en rolig kväll väntar!
MATRIX-MARATON! med Fiski!!
ToppentoppenTOPPEN!

Har också på allvar börjat förälska mig i MUSE nya skiva.. Och den där lollipop låten som går på dell reklamen.

Jag är också väldigt fäst vid min tavla på Marilyn Manroe på bokhylleluckan. Fast det är ju ifs lite läskigt att hon följer en med hela huvudet:)
Det är ju en 3D-bild så det är ju inte så himlans konstigt.. men ändå!

Jag är iordning o allt är nästan nerpackat. så nu är det bara att trycka ner det sista i väskan o bege mig iväg till bussen.

Så vi ses imorgon om jag inte hittar en dator under kvällen. Det är ju nämligen så att en annan här ska sova över hos Fiski den snygge.

Tack för mig. Klart slut.

SnickSnack

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0