Frukost!

Japp nu är det äntligen fredag och på fredagar har jag sovmorgon till kl 10!!! yiihuuu!!
Så därför kan jag sitta halvlungt o käka frukost nu. Är det inte fantastiskt?

Ja igår då.. försvann internet för en natt här hemma. O då kunde jag ju inte berätta om att jag verkligen älskar repliken i Austin Powers filmen "Goldmember" som Austins pappa säger : Det är 2 saker jag inte står ut med!Människor som inte tålererar andra kulturer och... Holländare! Haha det är nog det roligaste ever i hela filmen! Så om filmen går på tv nån gång så måste ni iaf se  tills han säger det. Sen kan ni få stänga av om ni vill. Det är inte så långt in i filmen så det orkar man kolla till^^

Men idag då. Det ryktades om att det skulle bli klassfoto idag.. Tänk om det blir det! ojoj.. men det passar väl med blå byxor, grått linne och svart kofta?
haha det där kan jag ju nästan säga på italienska:D
Porto i paio di jeans blu e una maglietta grigia e un maglia nera.

Ska åka till mormor sen.. Det blir att övningsköra dit hoppas jag! skulle vara roligt!
Men ikväll blir det att titta på idol tror jag. För ja, han den där killen dör ju aldrig upp =/ så det kanske blir ikväll istället.

Men vi ses tokfinkar! nu måste en annan gå o sminka sig här i skeda udde..

SnickSnack

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0